HET VAKBLAD OVER PROMOTIONELE PRODUCTEN EN BUSINESS GIFTS IN BELGIË

Nieuws

Home » Nieuws
Nieuws 2016-11-21T20:57:41+00:00
2004, 2018

Poolse studie: functionaliteit en kwaliteit zijn belangrijk

Een Poolse studie over de acceptatie van promotionele artikelen (haptische reclame) wijst uit dat de bedrijven vooral naar de functionaliteit en kwaliteit in de keuze van product media kijken. Originaliteit speelt een minder grote rol.

1904, 2018

Retap: ieder zijn eigen fles kraantjeswater

Retap is een systeem van hervulbare flessen zoals de naam aangeeft dat in bedrijven werkt met gewoon leidingwater. De slogan van Retap is ‘Rethink Water - REfilling with TAP water’. Het biedt zowel bruisend als

1804, 2018

USA: 9,3% meer omzet in product media

In de Verenigde Staten is er vorig jaar 9,3% meer uitgegeven aan promotionele producten en business gifts vergeleken met 2016. Dat heeft PPAI (Promotional Products Association International) bekend gemaakt op basis van gegevens van 23.564

1704, 2018

Promo-watch: de promoties van de week

PromZ.be spotte in de week van 9 tot 14 april de volgende aanbiedingen met product media: Jupiler/Belgium een grote actie in nagenoeg alle folders van supermarkten: een bbq-tang of - schort bij twee producten (bakken,

1604, 2018

Gemaco: Welcome Kit voor nieuwe medewerkers

Gemaco Group heeft recent de Gemaco Welcome Kit gelanceerd. Elke nieuwe medewerker krijgt zo’n kit aangeboden. Ook de bestaande medewerkers hebben er een gekregen. De kit (een goodie bag) bestaat uit een mok, drinkfles, notitieboekje,

1304, 2018

Op zoek naar de Marketeer van het Jaar 2018

De BAM (Belgian Association of Marketing) heeft met een oproep voor kandidaten voor de verkiezing van Marketeer van Jaar de campagne voor de editie 2018 ingezet. De Marketeer van Jaar 2018 is een feesteditie: het